Faktúra

V sklade cez EduPage nie je povinné viesť si faktúry. Faktúry nemajú vplyv na skladové zásoby.

Ak sa rozhodnete zadávať si faktúry, má to viaceré výhody:


Faktúry vytvárajte automaticky z konkrétnej príjemky, resp. z viacerých príjemiek.

Nezadávajte faktúry manuálne po položkách!



AKO AUTOMATICKY VYTVORIŤ FAKTÚRU



PREHĽAD FAKTÚR

Otvoríte cez 'Nástroje' v hornom menu skladu. Je tu viac údajov ako v časti 'Doklady, Udalosti', napr. sú tu aj:
---- ďalšie dátumy - vystavenia, splatnosti, zaplatenia
---- ktoré faktúry máte / nemáte uhradené
---- zoznam súvisiacich príjemiek

Ďalšie možnosti v prehľade faktúr:

  • hromadné nastavenie dátumov
    ---- v prehľade faktúr označte potrebné faktúry nad zoznamom kliknite na zelené tlačidlo 'Hromadné nastavenie'
    - pre všetky zvolené faktúry môžete nastaviť / doplniť / zmeniť naraz na rovnaký dátum (vystavenia, splatnosti, zaplatenia, doručenia)
    - všetky zvolené faktúry môžete naraz zverejniť

  • iné stĺpce pre tlač
    ---- v mnohých pohľadoch sa nachádzajú aj ďalšie skryté stĺpce - zobraziť ich môžete cez ikonku mriežky nad tabuľkou
    napr. ak potrebujete tlačiť aj IČO dodávateľa - treba si ten stĺpec dať zobraziť ešte pred tým ako idete tlačiť

  • súbor na hromadný platobný príkaz
    ---- označte viac faktúr a nad zoznamom kliknite na zelené tlačidlo 'Hromadný prevodný príkaz'
    ---- ďalej postupujte štandardným spôsobom pre vytvorenie súboru:
    - podrobnejšie =Faktúry za potraviny - ako vygenerovať hromadný platobný príkaz z modulu jedáleň
    *) u dodávateľov treba mať zadané číslo účtu - IBAN v správnom formáte


  • ZVEREJNENIE FAKTÚR NA WEB STRÁNKE - V MODULE 'ZMLUVY / FAKTÚRY'

    Priamo zo skladu viete dať publikovať na web stránku základné údaje o faktúre.
    Tieto údaje sa zverejnia cez modul 'Zmluvy, faktúry' (Ako používať modul Zmluvy, faktúry?)

    -> otvorte faktúru
    -> v riadku pod dátumami a nad dodávateľom - pre 'V module Zmluvy/faktúry' zmeňte v políčku 'nezverejniť' na 'zverejniť '
    => pribudne aj ďalší riadok, kde vyplníte:
    ---- 'Podpis' a 'Funkcia' (= zvyčajne meno riaditeľa/ky školy a môže byť aj skratka RŠ) a 'Objednávateľ' (zvyčajne meno vedúcej ŠJ)
    *) automatické vyplnenie údajov - pri každom ďalšom doklade (dajú sa zverejňovať aj objednávky zo skladu), keď dáte zverejniť, tak systém ponúkne aj šedé tlačidlo 'Automaticky vyplniť'




    Poznámka pre CZ používateľov ku skladovému hospodárstvu

    ----------------------
    Zoznam všetkých návodov pre modul Školská Jedáleň