Čo robiť v prípade technických problémov počas riešenia súťaže?
Ak si žiak omylom zavrie prehliadač počas testu, môže si test znova spustiť s rovnakým kódom.
Ak žiakovi počas riešenia testu zlyhá počítač, môže si spustiť test na inom zariadení (napr. na mobile).
Pozor: Čas však žiakovi plynie od prvého spustenia testu.
Odpovede žiaka sa priebežne zaznamenávajú, takže pri druhom spustení testu na novom zariadení systém ponúkne obnovu uložených odpovedí.
Pokiaľ žiak stratil technickými problémami veľa času, je možné požiadať organizátora o predĺženie času alebo napíšte na sutaze@asc.sk. Treba uviesť dôvod.
Žiak - ako budem súťažiť (súťaže iBobor, ScratchCup, PythonCup)?
Ako sa k súťaži pripojí žiak, ktorý nemá prístup do EduPage?
 
                 English
								English							 Deutsch
								Deutsch							 España
								España							 Francais
								Francais							 Polish
								Polish							 Russian
								Russian							 Čeština
								Čeština							 Greek
								Greek							 Lithuania
								Lithuania							 Romanian
								Romanian							 Arabic
								Arabic							 Português
								Português							 Indonesian
								Indonesian							 Croatian
								Croatian							 Serbia
								Serbia							 Farsi
								Farsi							 Hebrew
								Hebrew							 Mongolian
								Mongolian							 Bulgarian
								Bulgarian							 Georgia
								Georgia							 Azerbaijani
								Azerbaijani							 Thai
								Thai							 Turkish
								Turkish							 Magyar
								Magyar