Po zadani údajov sa rodičom neukazuje športový klub. Čo robiť?
1.
skontrolujte v EduPage športového klubu, aké sú pre rodičov zadané emailové adresy. Napr. či sa pri zadávaní údajov nespravil preklep.
Kontá sa rodičom automaticky prepoja na rôznych školách len na základe rovnakej emailovej adresy.
Pozor!, jedna emailová adresa musí byť pre to isté meno a priezvisko rodiča. Napr. spoločné "rodinné emailové adresy" treba zadať pre toho istého jedného rodiča. Inak sa kontá nedokážu spárovať.
2.
Rodičia nevedia ako sa majú prepnúť do EduPage športového klubu. Odporučte im tento postup:
Ako sa v rodičovskom konte prepínať medzi deťmi?
3.
EduPage športového klubu sa rodičom zatiaľ automaticky nenačítal. Dá sa vyvolať načítanie zmien, odporučte rodičom tento postup:
Dieťa nastúpilo na novú školu, ale v aplikácii ho stále nevidím
3.
Ak sa jedná o komlikovanejšiu situáciu, požiadajte rodiča, aby kontaktoval priamo technickú podporu pre EduPage na adrese: sport@asc.sk .
V správe priložte odfotenú obrazovku, kde vidno problém s prihlásením.
Najčastejšie otázky k prihláseniu - rodič
Viac návodov: Športové kluby
 
                 English
								English							 Slovenčina
								Slovenčina							 Deutsch
								Deutsch							 España
								España							 Francais
								Francais							 Polish
								Polish							 Russian
								Russian							 Greek
								Greek							 Lithuania
								Lithuania							 Romanian
								Romanian							 Arabic
								Arabic							 Português
								Português							 Indonesian
								Indonesian							 Croatian
								Croatian							 Serbia
								Serbia							 Farsi
								Farsi							 Hebrew
								Hebrew							 Mongolian
								Mongolian							 Bulgarian
								Bulgarian							 Georgia
								Georgia							 Azerbaijani
								Azerbaijani							 Thai
								Thai							 Turkish
								Turkish							 Magyar
								Magyar