Ako sa adresát dozvie o novej správe?
Pri posielaní správy vám systém poskytne informáciu, ako budú adresáti kontaktovaní.
Prvá skupina adresátov sú tí, ktorí majú mobilnú aplikáciu EduPage. Títo používatelia sa o správe dozvedia okamžite prostredníctvom notifikácie na mobile.
Druhá skupina adresátov nemá mobilnú aplikáciu, takže sa o správe dozvedia po prihlásení sa na EduPage stránku. Môžete adresátov upozorniť na správu emailom. Treba mať pritom na pamäti, že e-mail nie je 100% spoľahlivý. Správa môže skončiť v nevyžiadanej pošte (v spame). Niektorí používatelia si tiež e-maily nečítajú denne.
Tretia skupina sú adresáti, ktorí nemajú e-mailovú adresu v EduPage. Títo adresáti si správu prečítajú, keď sa najbližšie prihlásia do EduPage. Nemôžete ich však upozorniť emailom.
Ak potrebujete komunikovať s rodičmi, vytvorte im rodičovské kontá. Triedny učiteľ - ako vytvoriť prístup pre rodičov svojich žiakov do EduPage?
 
                 English
								English							 Deutsch
								Deutsch							 España
								España							 Francais
								Francais							 Polish
								Polish							 Russian
								Russian							 Čeština
								Čeština							 Greek
								Greek							 Lithuania
								Lithuania							 Romanian
								Romanian							 Arabic
								Arabic							 Português
								Português							 Indonesian
								Indonesian							 Croatian
								Croatian							 Serbia
								Serbia							 Farsi
								Farsi							 Hebrew
								Hebrew							 Mongolian
								Mongolian							 Bulgarian
								Bulgarian							 Georgia
								Georgia							 Azerbaijani
								Azerbaijani							 Thai
								Thai							 Turkish
								Turkish							 Magyar
								Magyar