Ako prakticky riešiť nepravidelnú dochádzku žiakov (napríklad so znevýhodnením) bez zásahu do rozvrhu?
Často krát sa na škole vyskytne situácia že určitý žiak má oprávnenie nenavštevovať určité predmety napríklad kvôli zdravotnému znevýhodneniu. Náročnejšia možnosť je vytvoriť pre neho delenie v rozvrhu Ako urobiť rozvrh pre integrovaných žiakov s ľahším postihnutím - disponibilná hodina? S týmto súvisia aj komplikácie že učiteľ si musí vytvoriť viac hodín a nevie zadávať učivá z jedného plánu. Pri akejkoľvek ďalšej zmene sú potrebné zásahy do rozvrhu .
Jednoduchším riešením je  aby učitelia zadávali klasicky absencie žiakom na vyučovaní. Ak ale títo žiaci nemajú mať na týchto hodinách absencie, ktoré sa majú spočítavať na vysvedčenie, vytvorte nový typ absencie. Ako vytvoriť nový typ absencie pre žiaka, ktorý je oslobodený z TV/necvičí?
Triedny učiteľ má informáciu na ktorých hodinách môže žiak chýbať a hodiny ospravedlní týmto typom absencie.
V našom prípade je to pondelok 5. a 6. hodina.
 
                 English
								English							 Deutsch
								Deutsch							 España
								España							 Francais
								Francais							 Polish
								Polish							 Russian
								Russian							 Čeština
								Čeština							 Greek
								Greek							 Lithuania
								Lithuania							 Romanian
								Romanian							 Arabic
								Arabic							 Português
								Português							 Indonesian
								Indonesian							 Croatian
								Croatian							 Serbia
								Serbia							 Farsi
								Farsi							 Hebrew
								Hebrew							 Mongolian
								Mongolian							 Bulgarian
								Bulgarian							 Georgia
								Georgia							 Azerbaijani
								Azerbaijani							 Thai
								Thai							 Turkish
								Turkish							 Magyar
								Magyar