Ako postupovať pri podozrení na zneužitie hesla/zverejnení nevhodného obsahu z konta užívateľa
V prípade, že existuje podozrenie alebo naozaj prišlo k zneužitiu konta, použite, prosím, čo najskôr tento postup pre zablokovanie konta a vymazanie správ u konkrétneho užívateľa:
1. Ako zablokovať používateľa/správy od konkrétneho používateľa v prípade zneužitia konta?
Po tomto kroku sa s pôvodnými prihlasovacími údajmi už nie je možné sa prihlásiť do konta s pôvodným heslom. Takisto, ak bol náhodou odoslaný nevhodný obsah, ostatní žiaci/rodičia ho už neuvidia.
2. Následne treba vygenerovať žiakovi alebo učiteľovi v agende nové heslo.
3. Po jeho vypublikovaní môžete konto opäť odblokovať. Správy s nevhodným obsahom za zvolené obdobie zostanú stále neviditeľné, ale žiak/učiteľ sa už bude vedieť bezpečne prihlásiť s novým heslom.
Pozn.: ak užívateľ používa osobné konto – odporúčame zmeniť heslo aj tam, nakoľko užívateľ nevie, ktoré prihlasovacie údaje boli zneužité (či do školského alebo osobného konta).
Ako si zmeniť heslo do osobného konta
                
								English							
								Deutsch							
								España							
								Francais							
								Polish							
								Russian							
								Čeština							
								Greek							
								Lithuania							
								Romanian							
								Arabic							
								Português							
								Indonesian							
								Croatian							
								Serbia							
								Farsi							
								Hebrew							
								Mongolian							
								Bulgarian							
								Georgia							
								Azerbaijani							
								Thai							
								Turkish							
								Magyar