Dieťa nastúpilo na novú školu, ale v aplikácii ho stále nevidím
Ak má rodič viac školopovinných detí, mal by každej škole, resp. pri každom dieťati poskytnúť škole tú istú emailovú adresu. Deti sa cez rovnakú emailovú adresu v rodičovskom konte spoja.
Pokiaľ ste poskytli škole emailovú adresu, ale dieťa stále v mobilnej aplikácii nevidíte, môžete prinútiť aplikáciu skontrolovať zmeny v kontách takto:
Kliknite na 3 čiarky v ľavom hornom rohu, v spodnej časti nájdite Nastavenia/Spravovať kontá. Kliknutím na Skontrolovať zmeny systém overí, či nepribudlo do rodičovského konta nové dieťa.
Ak je na škole v EduPage všetko správne zadané, dieťa sa objaví v aplikácii.
Pokiaľ dieťa nepribudne, treba kontaktovať školu. Buď škola vašu adresu ešte nezadala do EduPage, alebo je adresa zadaná v systéme chybne.
 
                 English
								English							 Slovenčina
								Slovenčina							 Deutsch
								Deutsch							 España
								España							 Francais
								Francais							 Polish
								Polish							 Russian
								Russian							 Greek
								Greek							 Lithuania
								Lithuania							 Romanian
								Romanian							 Arabic
								Arabic							 Português
								Português							 Indonesian
								Indonesian							 Croatian
								Croatian							 Serbia
								Serbia							 Farsi
								Farsi							 Hebrew
								Hebrew							 Mongolian
								Mongolian							 Bulgarian
								Bulgarian							 Georgia
								Georgia							 Azerbaijani
								Azerbaijani							 Thai
								Thai							 Turkish
								Turkish							 Magyar
								Magyar